Menu

niedziela, 2 października 2016

Z Parabatai* wśród książek. KOCHAJĄCPANADANIELSA BOOKTAG


Od dłuższego czasu razem z Lio planowałyśmy wymyślenie pytań do naszej (mam nadzieję, że mogę tak stwierdzić) jednej z ulubionych książek. Jest to - nie tak dawno odkryta - przepiękna historia o miłości; KOCHAJĄC PANA DANIELSA Brittany C. Cherry. Jeśli jeszcze nie mieliście szansy mieć jej w ręce to naprawdę zachęcam, bo jest to historia zapadająca w pamięć. Jeśli chcecie poczytać więcej mojego zachwycania się nad tą powieścią to tutaj poświęciłam całego posta nad tym. Więc zapraszam o dowiedzeniu się więcej o samej książce jak i przeczytaniu naszego BOOKTAGU, w którym możecie się dowiedzieć czegoś więcej o książkach przeczytanych przez Lio i mnie. 
DANIEL DANIELS - książka w której zakochałaś się od pierwszych słów
Jeśli miałabym zupełnie szczerze odpowiedzieć, to pewnie byłoby właśnie KOCHAJĄC PANA DANIELSA. Ta książka całkowicie mnie pochłonęła. Kiedy tylko zaczęłam ją czytać stwierdziłam, że jest to książka stworzona chyba specjalnie dla mnie. Nie wiem jednak czy w tym booktagu mogę w ogóle użyć tego tytułu więc wybiorę bezpiecznie LOVE, ROSIE. Bardzo podobało mi się czytanie książki w postaci listów. Dodatkowo książka z poczuciem humoru, co naprawdę lubię.


ASHLYN - książka, której bohater zaczyna od zera
ODDYCHAJĄC Z TRUDEM. Jest to druga część serii ODDECHY i myślę, że pasuje pod tym pytaniem. Czemu? Emma - czyli główna bohaterka serii musi zacząć wszystko od nowa. Życie jakie dotychczas znała w końcu się zmieniło. Prawie straciła życie, ale też uwolniła się z relacji, w której wiele wycierpiała. W końcu w tej drugiej części mogła zacząć nabierać zaufania do innych ludzi i jakoś próbować normalnie żyć.

HALSEY - książka, która okazuję się twoim najlepszym przyjacielem (w ciężkich chwilach możesz na niej polegać)
Wiem, że często wybieram tę serię, ale po prostu nie może być innej odpowiedzi niż DARY ANIOŁA, które zawsze poprawią mi humor. Natomiast ich bohaterowie zawsze będą moimi "przyjaciółmi"

TONY - książka z tajemnicą, która trzyma nas w niepewności do samego końca.
TO SKOMPLIKOWANE. JULIE Może nie jest to jakaś bardzo zaskakująca książka, ale przez cały czas czułam, że coś się szykuje. No i ... przeczytajcie sami.

RYAN - książka, która odpala granat w samym środku twojego serca
Prawie każda? Naprawdę jest wiele takich książek. Myślę, że ZANIM SIĘ POJAWIŁEŚ będzie jednym z dobrych przykładów.


HENRY - książka, której bohater mimo wszystko walczy o szczęście innych
Czy może być lepszy przykład niż WAGABUNDA z INTRUZA, która wszystko co robi, robi dla Melanie i jej brata? Według mnie nie. Ona nawet sama potrafi się poświęcić dla dobra innych.

JACE - książka, która ma szansę na lepsze zakończenie
Wiele książek mogłoby mieć lepsze, szczęśliwsze zakończenie. Jest jednak pewna seria, w której jak na razie każda książka mogłaby mieć lepsze zakończenie, a tą serią jest DIMILY. Książki choć bardzo mi się podobają, doprowadzają mnie również do szału.

JAKE - bohater, który przebrnął przez piekło zwane friendzone
Chciałam odpowiedzieć ROSIE oraz ALEX z LOVE, ROSIE, ponieważ obydwoje wrzucili się nawzajem do worka z wielkim napisem FRIENDZONE. Jednak przyszedł mi zaraz po tym na myśl biedny SIMON, który zawsze kochał Clary z serii DARY ANIOŁA. Przez krótki czas udało mu się chodzić z Clary, ale to tylko dlatego, że jej ukochany okazał się jej bratem. No i mamy dylemat...

BENTLEY - książka z niezłym zaskoczeniem
Spodziewałam się tego... ale i tak jakoś nie mogłam uwierzyć. I te rozdzierające serce zaskoczenie kosztowało mnie trochę łez. Mówię tutaj o POWIETRZU KTÓRYM ODDYCHA - przecudownej książce o próbie ułożenia życia po stracie bliskich.

MATKA ASHLYN - bohater, który dla dobra bliskich musi ich porzucić
Wiele osób przychodzi mi tu na myśl. Sama więc nie wiem dlaczego pierwsza o której myślę jest BELLA ze ZMIERZCHU, która jest gotowa porzucić ojca i matkę, aby nie zagrażać ich życiu kiedy stanie się wampirem.

MATKA RYANA i HALSEY - postać, która za późno zrozumiała swoje błędy
Która postać za późno zrozumiała swoje błędy? Długo się nad tym zastanawiałam, ale nie mogłam nic wymyślić. Ale w pewnym momencie przypomniał mi się Alec, który zniszczył swój związek z Magnusem przez zazdrość o nieśmiertelność. Za późno zrozumiał, że to co robi jest złe i przez to ich drogi się rozeszły.

*PARABATAI - pochodzi z serii DARY ANIOŁA Cassandry Clare. Oznacza to dwie osoby, które łączy bardzo silna więź. Jest to para Nocnych Łowców, którzy walczą razem, są oni gotowi poświęcić się jeden dla drugiego. Można to nazwać także czymś w rodzaju pokrewieństwa dusz.

1 komentarz: