Menu

sobota, 12 marca 2016

24 KSIĄŻKOWO - FILMOWO - SERIALOWE PYTANIA

Dzisiaj 24 pytania KSIĄŻKOWO - FILMOWO - SERIALOWE.
Chcecie dowiedzieć się czegoś więcej o mnie? a może sami szukacie pomysłu na ciekawe pytania? szukacie godnych polecenia seriali, filmów i książek? To wszystko dla Was! Zapraszam!


ULUBIONA KSIĄŻKA
Nigdy nie potrafię na to udzielić prostej odpowiedzi. Ale dzisiaj niech będzie to OSKAR I PANI RÓŻA, które czytałam kiedy byłam mała i niesamowicie mną wstrząsnęła, z pewnością będę ją pamiętać jeszcze długo.

NAJSMUTNIEJSZY FILM
Szczerze powiedziawszy nie mam pojęcia co wybrać. Tyle filmów wywołuje u mnie łzy, że naprawdę nie pamiętam, który według mnie jest najsmutniejszy. Mogłabym tu wymieniać w nieskończoność, ale powinnam odpowiedzieć krótko, więc niech będzie to ŻYCIE JEST PIĘKNE, które jest słodkie, momentami zabawne, ale przede wszystkim smutne.

NAJZABAWNIEJSZA KSIĄŻKA
Czasem pewne książki wywołują tylko uśmiech na twarzy, a czasem głośny śmiech. Jednak w tym momencie nie potrafię sobie przypomnieć które należą do której grupy. Książki, które kojarzą mi się z ciągłym uśmiechaniem to LOVE, ROSIE oraz seria DARY ANIOŁA.

FILM DO KTÓREGO CZĘSTO WRACASZ
Wracam często do wielu filmów. Ale dwie serie znam prawie na pamięć. Jest to seria HARREGO POTTERA oraz WŁADCA PIERŚCIENI.

ULUBIONY FILM ANIMOWANY
Czemu?! To pytanie jest zbyt trudne. Wszystkie, które pooglądałam są moimi ulubionymi! KRAINA LODU, STRAŻNICY MARZEŃ, WIELKA SZÓSTKA, TAJEMNICA ZIELONEGO KRÓLESTWA, jednak chyba cofnę się do starszych filmów i wybiorę dwa, ponieważ naprawdę nie potrafię się zdecydować. A jest to MULAN oraz ATLANTYDA.

BOHATER, KTÓREGO NIE ROZUMIESZ
Często mam ochotę potrząsnąć bohaterem i spytać "co ty sobie wyobrażasz? o czym ty myślałeś jak to robiłeś?" Hmm, ale kogo tak naprawdę nie umiem zrozumieć? Z pewnością pierwsze moje skojarzenie to znienawidzony przeze mnie WERTER z CIERPIEŃ MŁODEGO WERTERA, który irytuje mnie na każdym kroku i nie potrafię, zrozumieć czemu przez całą książkę daje nam powody do cierpienia nad nim.

POLSKI ULUBIONY FILM
Nie wiem czemu, ale mam słabość do niektórych polskich komedii. Jedną z nich jest TYLKO MNIE KOCHAJ. Sama nie wiem czemu tak ją lubię. Kolejną jest ILE WAŻY KOŃ TROJAŃSKI. Jednak mój głos oddam LISTOM DO M.

BOHATER Z KSIĄŻKI, KTÓREGO UWIELBIASZ
WILLIAM HERONDALE - nic dodać, nic ująć. Wystarczy, że on jest. Sama nie wiem czemu jest dla mnie takim ideałem.

NAJSMUTNIEJSZA KSIĄŻKA
Tak samo jak ze smutnym filmem mam i problem ze smutną książką. Ale pierwsze co mi się nasuwa na myśl to ZŁODZIEJKA KSIĄŻEK, więc i taką dam odpowiedź. Choć znowu pasuje tu OSKAR I PANI RÓŻA.

TWOJA WIELKA MIŁOŚĆ SERIALOWA
Trochę tego dużo. Naprawdę trudny wybór. Ale to chyba musi być on... nie ma innego wyjścia. ON = DAMON SALVATORE. 

FILM NA KTÓRYM ZAWSZE PŁACZESZ
Oj, takich filmów mam naprawdę wiele. Mogłabym pisać w nieskończoność tytuły. Jednak dla Waszego dobra wybiorę GLADIATORA.

KSIĄŻKA WYBRANA PO OKŁADCE
W sumie przeglądając książki przed zakupieniem, pierwszą rzeczą na jaką zwracam uwagę jest oczywiście - okładka + tytuł. Jeśli mnie zainteresuje czytam opis. Na koniec - opinie. Nie okłamujmy się, to właśnie ta okładka ma nas zachęcić do sięgnięcia po książkę. No i sięgamy. Oczywiście często kupujemy, bo to autor, którego znamy lub słyszymy o danej książce dobre opinie, jednak pierwsza rzecz, która przykuwa naszą uwagę to właśnie wygląd. Nie mam pojęcia, którą książkę wybrałam, bo uważałam, że okładka jest cudowna, ale może była to  HOPELESS albo WSZYSTKIE JASNE MIEJSCA.

FILM, KTÓRY WSZYSCY LUBIĄ, A TY NIE
ZBUNTOWANA - choć Niezgodna bardzo mi się podobała jakoś nie potrafię dokończyć tej części.

BOHATER OPISOWO PASUJĄCY DO CIEBIE
Pewnie każdy z Nas potrafi znaleźć w sobie wiele cech z różnych bohaterów, myślę jednak, że najbardziej jestem podobna do CATHER z FANGIRL.

NAJLEPSZA PARA FILMOWA
Tak ich dużo, że trudno się zdecydować. Ale uwielbiam IVAINE i TRISTANA THORNA z GWIEZDNEGO PYŁU, który mogę oglądać cały czas.

KSIĄŻKA POLECONA PRZEZ PRZYJACIELA
GWIAZD NASZYCH WINA i cieszę się, że to przyjaciółki mojej wina, że ta książka trafiła w moje ręce.

NAJBARDZIEJ WZRUSZAJĄCY FILM
Jest wiele wzruszających filmów. Uwielbiam jednak film, który trwa zaledwie 15 minut, a zawsze wywołuje we mnie wiele emocji i skłania do przemyśleń. Tym filmem jest SINTEL, któremu mam nadzieję, że poświęcicie te parę minut.

KSIĄŻKA KTÓREJ OKŁADKI NIE LUBISZ
Taka jest na pewno więcej niż jedna. Ostatnio czytałam KRONIKI BANE'A - więc to pierwsza, która przychodzi mi na myśl.

CZARNY CHARAKTER Z SERIALU, KTÓRY UWIELBIASZ
Tutaj nasuwa mi się od razu TATE z AMERICAN HORROR STORY. Tak bardzo go kochałam i nienawidziłam w tym samym czasie. Z jednej strony mu kibicowałam, a z drugiej chciałam strzelić mu w twarz.

FILM POOGLĄDANY ZE WZGLĘDU NA AKTORA
Z pewnością wiele filmów oglądamy dzięki dobrej obsadzie. W końcu to właśnie wybitni aktorzy mają nas zachęcić do pooglądania choćby zwiastuna filmu. Jednak mi od razu nasuwa się myśl, że filmy z Hugh Grantem oglądam najczęściej właśnie dla Niego.

ULUBIONA KSIĄŻKA SCIENCE - FICTION
INTRUZ - uwielbiam do niej wracać.

FILM NA PODSTAWIE KSIĄŻKI KTÓRY CIĘ ZAWIÓDŁ
Niestety znowu INTRUZ, chociaż nie całkowicie, niestety pominęli parę naprawdę ważnych momentów. Oraz nie potrafię wybaczyć im doboru aktorki jako końcowej Wagabundy...

KOMEDIA, KTÓRĄ UWIELBIASZ
TO WŁAŚNIE MIŁOŚĆ - z rodziną oglądam ją w każde święta.

PARA SERIALOWA, KTÓRĄ UWIELBIASZ
A mogę wymienić więcej? Bo jednej naprawdę się nie da, trzy - ledwo, ale 5 - idealnie. I miejsce dla KHALESSI i DROGO oczywiście z niesamowitej GRY O TRON. Uwielbiam ich na początku dziwną znajomość, a później rozkwitającą miłość. II miejsce dla DAMONA i ELENY z PAMIĘTNIKÓW WAMPIRÓW, są po prostu idealni. On jest po prostu idealny ;) III EZRA i ARIA z niekończących się intryg PRETTY LITTLE LIARS. Szkoda, że już nie taka zakazana relacja z nauczycielem, ale i tak mam nadzieję, że w końcu się zejdą, Kolejne dla DOMINIKA i APRIL, z wzruszająco-smutno-słodkiego CHASING LIFE, które naprawdę polecam. A na koniec JON I YGRITTE znowu z GRY O TRON. Co tu dużo mówić "YOU KNOW NOTHING JON SNOW".


A jak Wasze odpowiedzi na te pytania? Odpowiadajcie w komentarzach (albo na swoich blogach i załączcie linka w komentarzu ;) 
-Little Book Monster

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz