Menu

niedziela, 13 marca 2016

POSTANOWIENIE/WYZWANIE KSIĄŻKOWE

Postanowiłam zrobić małe wyzwanie książkowe. Dla siebie i mam nadzieję również dla Was. Każdą książkę od początku tego roku zaliczam do tego wyzwania. Oczywiście kiedy przeczytam wrzucę co nieco na bloga. Zamierzałam się już od dawna za to zabrać, ale jakoś nie umiem się przekonać do sięgania po książki pod dany temat. Teraz nie mam wyjścia i pewnie zabiorę się za książki, które bez pomocy tego postanowienia - pewnie nie przeczytałabym. Jeśli macie ochotę się dowiedzieć jaką książkę przeczytałam na dane wyzwanie, wystarczy, że klikniecie na skreślony tekst. W nowych postach, będę wspominać o postanowieniu. Trzymajcie za mnie kciuki i zapraszam do udziału!!


2.POLECONA PRZEZ PRZYJACIELA
3.YOUNG ADULTS
4.KOMIKS
5.POLSKI AUTOR
6.SCIENCE-FICTION
7.W TYTULE IMIĘ
8.NAPISANA OKOŁO 50 LAT TEMU
9.NIEZNANY AUTOR
11.AUTOR ŻYŁ 100 LAT TEMU.
12.MANGA
13.FANTASY
14.AUTOR PRZED 30
15.DWA SŁOWA W TYTULE
16.WIĘCEJ NIŻ 500 STRON
18.KRYMINAŁ
20.HORROR
21.LEKTURA SZKOLNA
22.BRZYDKA OKŁADKA
23.PORADNIK
24.W TYTULE KOLOR

-Little Book Monster ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz