Menu

czwartek, 29 października 2015

Targi Książki w Krakowie

Tydzień temu odbyły się w Krakowie XIX Targi Książki. Oczywiście nie mogłam odpuścić sobie tak ważnego wydarzenia, a więc byłam tam! Choć trudno się do tego przyznać; to były moje pierwsze takie targi. I byłam niesamowicie pozytywnie zaskoczona. Kiedy tylko wchodziło się do hali z każdej strony w oczy rzucały się książki. Były wszędzie! No w końcu to były TARGI KSIĄŻKI, czemu się dziwić? A jednak... Wszędzie było czuć ich piękny zapach. Niesamowite przeżycie! Mnóstwo ciekawych osób i spotkań. Tyle książek wołało z oddali "zabierz mnie do domu". Jednak po długim zastanawianiu się i dokładnej selekcji na moją półkę przywiozłam ze sobą "TAJEMNY OGIEŃ" autorstwa C.J Daugherty oraz Cariny Rozenfeld. Muszę się Wam przyznać, że nie żałuję, że odrzuciłam tak wiele książek, bo dla tej było warto! Na targach miałam możliwość zobaczyć panią C.J Daugherty. Kiedy ją spotkałam miałam jeszcze większą ochotę na przeczytanie wszystkiego co napisała. Nie wiem czego to zasługa, ale całkowicie spodobał mi się jej sposób bycia, a także to o czym opowiadała. Miałam już wcześniej styczność z jej twórczością - zaczęłam czytać serię Nocnej Szkoły. Pierwszą część "WYBRANI" mam już za sobą, jednak nigdy nie miałam czasu na dalsze czytanie i naprawdę żałuję, jak skończę czytać już rozpoczęte książki z pewnością zabiorę się za "DZIEDZICTWO" - drugą część Nocnej Szkoły. O "TAJEMNYM OGNIU" opowiem Wam już niedługo. Jednak chciałam powiedzieć wszystkim zaczytanym i zakochanym w książkach, że naprawdę warto wybrać się na takie targi. Ja z pewnością pojawię się w Krakowie za rok. Myślę już nawet o Warszawie... Więc jeśli macie taką możliwość i chęci to nie zastanawiajcie się! Polecam!

Little Book Monster
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz