Menu

niedziela, 4 października 2015

Zakładki do książek



Dzisiaj chciałam się z Wami podzielić moimi zakładkami do książek. Ostatnio kiedy pogubiłam już większość moich zakładek i nie miałam czym zaznaczyć gdzie skończyłam czytać - doszłam do wniosku, że czas zaopatrzyć się w nowe. Jednak wstrzymałam się z kupowaniem kolejnych rzeczy związanych z książkami i postanowiłam sama spróbować coś wykonać. Nie do końca miało wyglądać to tak, jak wygląda teraz, ale to moje pierwsze zakładki, więc nie można oczekiwać od nich nie wiadomo czego. Na razie na próbę zrobiłam tylko cztery, ale może jak znowu będę miała trochę czasu zrobię kolejne. Mam przynajmniej taką nadzieję. Może sami spróbujecie?

I propozycja:


II propozycja dla fanów THE HUNGER GAMES - Suzanne Collins:




III propozycja:


Oraz IV i ostatnia propozycja dla fanów THE MORTAL INSTRUMENTS - Cassandra Clare:


Która zakładka do książek najbardziej Wam się podobała? A może żadna? Dajcie znać :) 

-LBM





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz